close
Tell me what's wrong with society

告訴我社會出了什麼毛病



When everywhere I look, I see

當在我看的到時,我明白了



Young girls dying to be on TV

在電視上的年輕女孩死了



They won't stop till they've reached their dreams

他們直到達到他們的目標才停止



Diet pills, surgery

減肥丸,手術



Photoshopped pictures in magazines

買相片登在雜誌上



Telling them how they should be

告訴他們他們應該怎樣



It doesn't make sense to me

它沒對我有意義



Is everybody going crazy?

每個人都瘋了嗎?



Is anybody gonna save me?

有人會救我嗎?



Can anybody tell me what's going on?

有人能告訴我發生什麼事嗎?



Tell me what's going on?

告訴我發生什麼事?



If you open your eyes

如果你張開你的眼睛



You'll see that something is wrong

你將看見某些事情是錯誤的



I guess things are not how they used to be

我猜測事情不再像是過去



There's no more normal families

不再有正常的家庭



Parents act like enemies

父母就像敵人



Making kids feel like it's World War III

使孩子感到好像它是第三次世界大戰



No one cares, no one's there

沒有人關心,沒有人在那裡



I guess we're all just too damn busy

我猜測我們全部都太忙碌了



And money's our first priority

並且錢是我們的第一個優先權



It doesn't make sense to me

它沒對我有意義



Is everybody going crazy?

每個人都瘋了嗎?



Is anybody gonna save me?

有人會救我嗎?



Can anybody tell me what's going on?

有人能告訴我發生什麼事嗎?



Tell me what's going on?

告訴我發生什麼事?



If you open your eyes

如果你張開你的眼睛



You'll see that something is wrong
arrow
arrow
    全站熱搜

    chk2008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()