close

In this farewell, There is no blood
There is no alibi
Cause I've drawn regret
From the truth
Of a thousands lies
So let mercy come and wash away

What I've Done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
and let go of what I've done

Put to rest, What you thought of me
Well, I clean this slate
With the hands, Of uncertainty
So let mercy come, And Wash away

What I've Done
I'll face myself
To cross what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

For what I've done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm forgiving what I've done

I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

What I've Done
What I've Done
Forgetting what I've done

這一次告別 將不再流血 不再有辯解
因為要從千百次謊言的真相中 拋下悔恨
迎接寬容 洗刷一切

我到底做了什麼
我要面對自己
我要劃掉變樣的我
忘卻自己 放逐變樣的我

放下你對我的成見 讓它擱置
我要用不既定的雙手清除紀錄
迎接寬容 洗刷一切

我到底做了什麼
我要面對自己
我要劃掉變樣的我
忘卻自己 放逐變樣的我 


面對變樣的我
重頭開始 無論會碰上什麼痛楚
今天要做個了結
我要寬恕變樣的我


我要面對自己
我要劃掉變樣的我
忘卻自己 放逐變樣的我


我到底做了什麼
我到底做了什麼
忘記已變樣的我 

arrow
arrow
    全站熱搜

    chk2008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()